Czy ja Tu mieszkam ?

Czy  ja tu mieszkam ? 


Dzisiejsza notka o pijaczku który szuka swojego domu. Pewnie każdemu z was zdarzyło się że zapomnieliście gdzie mieszkacie i szukaliście własnego domu, no cóż tak to już bywa chociaż ?.

 No może tak nie bywa  ale zdarza się, a na pewno zdarzyło się pewnemu pijaczkowi. Jak potoczyła się ta historia? 
Zapraszam do oglądania: 

Jak wam się podoba Świstak i Borsuk ?

Jeszcze Mały bonus z cyklu jak powstają moje rysunki, jest to jeden z moich pierwszych rysunków jakie rysowałem na komputerze

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxSC9M0WKxYnfX4Wo5Xrw7gkNnRWIzm1nMCbC2x0OwS0diWX7RkTqClH2Qf5hYef4gjTEeZQTRLzSaiDmHrwbHei2KHK_mPC_U-5JNGjjjEYjI-yDy7clX3-_Ekjt5YRaYAVYK1fx2cYs6/s1600/Uluqiura.gif





9 Komentarze

9 komentarzy:

  1. ej niezłe :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Borsuk fajny, a pijaczki zawsze spoko ;)
    Jeej, świetny rysunek ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. zacny rysunek ;) Ja tam nigdy nie zgubiłam drogi do domu ... xD
    zapraszam ailatan99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie na konkurs świateczny . Do WYGRANIA BON O WARTOŚCI 100$ ;)

    http://ashplumplum.blogspot.com/2012/12/giveaway-romwe-bon-100.html

    Daj sobie szanse na prezent świąteczny , weź udział : ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.