Dramat w chlewie

"Dramat w Chlewie"

"Czyli przegląd internetu"


Świnie, chlew , tragedia, tymi trzema słowami można opisać sytuacje jaka przytrafiła się pewnemu rolnikowi.
Przeglądając niedawno internet natrafiłem na pewien artykuł zatytułowany "Dramat w chlewie!" i wyczytałem śmieszną ale dziwną historie.


O co w niej chodzi ? Otóż pewien rolnik idzie nakarmić świnie ale los chciał że nakarmił je samym sobą.
Nie jest jednogłośnie powiedziane co się stało, mogło być tak że świnie przewróciły rolnika, on zasłabł i go pożarły !! a może być tak że pierw zasłabł a potem został zjedzony przez żarłoczne bestie. 
W obu tych przypadkach historia kończy się tak samo, śmiercią rolnika.
Z tego co jeszcze mogłem tam wyczytać dowiedziałem się że z ciała prawie nic nie zostało.
Z całej tej sytuacji można wyciągnąć wnioski "Karm świnie albo to one nakarmią się Tobą"


Czy postawione zostaną zarzuty wobec świń za dokonanie morderstwa z premedytacja ? A może ktoś przekupi sędziego i dostaną wyrok ułaskawiający sam jestem ciekaw jak potoczyło się śledztwo ale więcej na ten temat nie napisali.
16 Komentarze

16 komentarzy:

  1. hahhaha ;D
    no ciekawy post :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, jak zwykle dawka humoru ;)
    Miło, tak po całym dniu szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta świnia jest świetna hehe ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. haha o kurcze : o historia faktycznie trochę dziwna : o

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o tym
    co to się dzieje na tym świecie

    OdpowiedzUsuń
  6. dziwna historia ;/ niestety...

    KONKURSIK :) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=386421328103187&set=a.280723222006332.67355.115408108537845&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe czy to się tyczy też świnek morskich !? xD Muszę uważać !
    Naprawde dziwna historia , zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ze tak ! świnki morskie są podobno jeszcze gorsze ^^

      Usuń
  8. Świnki są niebezpieczne O.o Rolnik pewnie chciał przerobić je na biedne mięsko a one się o tym dowiedziały i go capnęły.

    Ciekawy blog,będę tu wpadała częściej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tak rolnik został mięskiem dla świnek ^^

      Miło mi oczywiście zapraszam :)

      Usuń

Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.