Więcej niż jedno zwierze


Więcej niż jedno zwierze to ?

( Czyli moja wizja końca świata )

Niektórzy już po nagłówku powinni wiedzieć o czym ta notka będzie.



Owca to sympatyczne puszyste zwierze nikomu nie zagrażające które siedzi sobie na pastwisku i zajada się zieloną trawą.
A teraz chwila grozy, a jakby ta sympatyczna owca była krwiożerczą bestią która bez zawahania chciała by was pożreć co byście wtedy zrobili?
Zwróćmy uwagę że nikt na pastwisku nie trzyma jednej owcy ! jeśli już tam są jest ich tam na pewno kilka może nawet kilkanaście, a co dopiero jak by było tak kilkaset owiec które w oczach mają żądze krwi ?
Dobra, mamy pastwisko są owce i przypadkiem znajduje się nieopodal jakiś człowiek co się wtedy może stać ?
Dzikie owce rzucają się w furii wściekłe, gotowe do popełnienia morderstwa przy pomocy swoich racic by pożreć człowieka... Puszysta. miękka. bialutka owieczka może okazać się zgubą ludzkości.
Jeśli kiedykolwiek będziecie widzieć owce bądźcie czujni bo nie wiadomo o czym owca sobie myśli jedząc trawę, a może własnie teraz one myślą by dokonać mordu !!!!!
Kiedy nastąpi koniec świata tak właśnie się stanie a te owce będą nazwane " Owcami apokalipsy " taka własnie jest moja wizja.

Wiem że to kolejna bezsensowna notka ale napisałem to co przyszło mi własnie teraz do głowy a że była to owca, no cóż .
23 Komentarze

23 komentarze:

  1. Owce apokalipsy :O Gorzej, niż jeźdźcy apokalipsy :O Bójmy się XD. oczywiście standardowo padłam na twojej notce xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałem jeszcze nad świniami :D ale Myślę ze owce są śmieszniejsze ^^

      Usuń
  2. If you are depressed or/and you self-harm, or you know people who do, please, visit my blog and tell others about it : http://nath-madeline.blogspot.nl/

    You can also tell me your story : nath_madeline@hotmail.com

    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. twoja fantazja mnie zaskakuje, ale oczywiście pozytywnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka tam bezsensowna? Dla mnie dobra!:)
    Dziękuję za odwiedziny;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :)
    obserwuję i licze na to samo z Twojej strony : >

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uśmiałam się czytając to, poprawiłas mi humor - dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie Cieszę się że mogłem komuś poprawić humor !! :)

      Usuń
  7. heh ciekawą masz tą wizję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha, nie no, goni mnie owca, ratunku! Genialne, padłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny obrazek i notka wcale nie jest bezsensowna :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest bon na zakupy do sklepu internetowego PRESKA, wystarczy jedynie pokazać swoją jesienną stylizację, szczegóły:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=552037611490177&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater&notif_t=like

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. twoja fantazja zaskakuje pozytywnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.